راه اندازی پلتفرم مدیریت ناوگان دیجیتال Paccar Connect

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل جاده ای داخلی فجر جهاد به نقل از ترابرنیوز، سیستم Paccar Connect شامل سخت‌افزار و نرم‌افزار در کامیون، یک تبلت قابل جابجایی اختیاری در کابین و یک پورتال آنلاین است که به گفته تولیدکننده، می‌توان از تقریباً هر دستگاه محلی یا موبایل به آن دسترسی داشت. این برنامه دیجیتال جدید اطلاعات لحظه‌ای درباره عملکرد وسایل نقلیه فردی و کل ناوگان، همچنین عملکرد رانندگان، در هر زمان و هر مکان ارائه می‌دهد و به اپراتورها کمک می‌کند تا کارایی و سودآوری را بهینه کنند.

به گفته این تولیدکننده، یکی از مزایای اصلی پلتفرم مدیریت ناوگان این است که برنامه‌های لجستیک شخص ثالث موجود می‌توانند از داده‌های پورتال آنلاین استفاده کنند. این امر نظارت بر فرآیندهای لجستیکی و عملکرد ناوگان را از هر دستگاهی آسان‌تر می‌کند. تبلت Connect همچنین کار را برای رانندگان آسان‌تر و کارآمدتر می‌کند، زیرا می‌تواند خدمات موبایل Connect را با سیستم ناوبری DAF متصل کند. این بدان معناست که مسیرهای جدیدی که توسط دفتر مرکزی ایجاد می‌شود، می‌تواند مستقیماً به سیستم ناوبری کامیون ارسال شود. این اطمینان می‌دهد که رانندگان می‌توانند هنگام تحویل بار خود، از کارآمدترین مسیر استفاده کنند.

عملکردهای جدید ناوبری

گزینه “مسیر یابی آخرین مایل، اولین مایل” به منظور افزایش کارایی و راحتی راننده طراحی شده است. به گفته DAF، این عملکرد مشکل رایج عدم دسترسی به یک مکان خاص به دلیل محدودیت‌های ترافیکی در منطقه بارگیری یا تخلیه را حل می‌کند. گزینه “برنامه سفر من” نیز به دفتر مرکزی این امکان را می‌دهد که یک مسیر یا مجموعه‌ای از مسیرها را در پورتال Connect ایجاد کرده و مستقیماً به سیستم ناوبری کامیون ارسال کند. این نه تنها بار را از دوش راننده برمی‌دارد، بلکه از هرگونه اتلاف زمان ممکن جلوگیری می‌کند.

با استفاده از این برنامه آنلاین جدید، عملکرد کامیون و ناوگان می‌تواند به صورت آنلاین ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته مشاهده شود یا در هر زمان از طریق ایمیل با استفاده از برنامه زمان‌بندی گزارش ارسال شود. در عین حال، گزارش‌های مسیر و سوخت می‌توانند بر اساس ترجیحات فردی در داشبورد نمایش داده شوند.

استفاده از جغرافیای مجازی برای افزایش کارایی

این سیستم به دفتر مرکزی اطلاع می‌دهد که یک کامیون به محل تحویل نزدیک می‌شود یا پس از تعمیرات در یک شریک DAF دوباره به طور کامل عملیاتی می‌شود. مالکان ناوگان که به اطلاعات جامع‌تری نیاز دارند، می‌توانند ماژول‌های اختیاری “امتیاز اکولوژیک” و “سلامت وسیله نقلیه” را انتخاب کنند. اولی اطلاعات دقیقی درباره عملکرد راننده ارائه می‌دهد، در حالی که دومی بر وضعیت وسیله نقلیه تمرکز دارد – از جمله سیگنال‌های لحظه‌ای داشبورد و نشانه‌ای از زمان نیاز بعدی وسیله نقلیه به تعمیرات.

به گفته تولیدکننده، هر کامیون جدید DAF XB، XD، XF، XG و XG+ به طور استاندارد به مدت ده سال به Paccar Connect متصل است، حتی اگر وسیله نقلیه تغییر مالکیت دهد. در این مدت، تمام به‌روزرسانی‌های پورتال به‌طور خودکار انجام می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اتوماسیون
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x