بازگشت بیش از ۹ دستگاه کشنده ی تریلر به چرخه حمل و نقل شرکت فجر جهاد

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل جاده ای فجر جهاد، احمد غلامحسین سرپرست شرکت حمل و نقل جاده ای فجر جهاد از تعمیر و بازگشت بیش از ۹ دستگاه کشنده ی تریلراز ناوگان حمل و نقل این شرکت به چرخه ی خدمت‌رسانی خبر داد.

سرپرست شرکت حمل و نقل جاده ای فجر جهاد در این زمینه گفت: پس از بررسی و مطالعه میدانی و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شرکت همچنین با تکیه ‌بر توان همکاران و واحد فنی، تصمیم بر این شد که کشنده ی تریلرها تعمیر و بعضاً بازسازی اساسی شود.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها، ارزش‌افزوده این تجهیزات تازه تعمیر دوچندان شده است که موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها شد، چرا که تهیه‌ی امروز آن‌ها عملاً با موانع پرداخت هزینه های سرسام آور مواجه است.

این مسئول اضافه کرد: بر همین اساس با پیگیری و تزریق منابع شرکت، امروز بیش از ۹ دستگاه از این تجهیزات و ناوگان حمل و نقل تعمیر شده و به چرخه خدمت‌رسانی بازگشته‌اند.

غلامحسین ادامه داد: تعداد زیادی کشنده ی تریلر این شرکت دچار آسیب شدید بود و از فرسودگی و خواب برخی از تجهیزات چند سالی می‌گذشت که با برنامه‌ریزی انجام‌شده در آینده ی نزدیک به چرخه ی خدمت باز خواهند گشت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اتوماسیون
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x