نشست هم افزایی شرکت پتروشیمی جم با شرکت حمل و نقل جاده ای فجر جهاد

نشست هم افزایی سرپرست شرکت حمل و نقل جاده ای فجر جهاد با مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم در محل دفتر مرکزی پتروشیمی جم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل فجر جهاد، احمد غلامحسین سرپرست شرکت حمل و نقل جاده ای فجر جهاد با محمد هاشم نجفی اردکانی مدیر عامل محترم شرکت پتروشیمی جم در خصوص دستور اکید مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری مبنی بر هم افزایی شرکت های زیر مجموعه ی این صندوق به بحث و تبادل نظر پرداختند.

محمد هاشم نجفی اردکانی در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم هم افزایی درون گروهی و همکاری فی مابین شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی افزود: همکاری چندین ساله این شرکت با دیگر شعبات شرکت حمل و نقل فجر جهاد نتایج قابل قبول و اطمینان بخشی را برای هر دو طرف رقم زده است.

وی در ادامه اشاره کرد: پتروشیمی جم خود را از شرکت‌های زیرمجموعه ی صندوق بازنشستگی جدا نمی‌داند و تمام ظرفیت خود را برای افزایش هم افزایی توسعه‌ای و حمل بار توسط شرکت حمل و نقل فجر جهاد به کار خواهد گرفت.

احمد غلامحسین سرپرست شرکت حمل و نقل جاده ای فجر جهاد نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حسن نظر مدیر عامل محترم پتروشیمی جم ازشرکت فجر جهاد، خاطر نشان کرد: این شرکت همکاری چندین ساله ای با پتروشیمی جم دارد و شعبه ی عسلویه این شرکت جزو بهترین شعباتی است که مجوز صدور بارنامه و پروانه ی فعالیت دارد و این موضوع نقطه ی قوتی برای حمل و نقل منظم بار می باشد.

در پایان هر دو طرف پس از ارائه ی تجربیات موفق، چالش‌ها و راهکارهای موجود برای همکاری بهتر و موفق تر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اتوماسیون
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x